Výměna a vrácení zboží

VRÁCENÍ/ VÝMĚNA SPODNÍHO PRÁDLA

 

Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet za dodržení základní hygienické opatření. Prádlo se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo nebo za použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek a podobného sortimentu), nikdy se nezkouší na holé tělo.

Během zkoušení by nemělo dojít k jeho zjevnému použití nebo opotřebení. Zboží si můžete vyzkoušet, ale je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, vyprané, může prodávající uplatnit náhradu škody až ve výši 100% hodnoty zboží.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno a jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. jednorázové kalhotky, punčochové kalhoty, ponožky, kosmetika apod.).

Nejsou-li stanovené hygienické podmínky dodrženy, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ


Nevyhovujeme Vám velikost barva atp. a chcete zboží vyměnit?

Nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě Vám do 14 dnů od převzetí zásilky rádi vyměníme. Zboží zašlete na adresu uvedenou na faktuře a to včetně Vratky viz. spodní část daňového dokladu (poštovné k nám si hradí zákazník). Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Nové zboží Vám u 1. výměny odešleme bez dalších nákladů na poštovném (zasílání v rámci ČR). Přepravcem nebo ČP dle hodnoty a rozměrů zboží.

Jak postupovat?

  1. Informujte nás předem o nově požadovaném zboží na výměnu na náš e-mil: pradlo@sugarcandy.cz.
  2. Zboží zašlete jako cenný dopis nebo balík dle hodnoty zboží (ne na dobírku) na naši adresu viz. faktura ( poštovné k nám si hradí zákazník). Zboží můžete také zaslat bezplatně přes pobočku Zásikovny.cz, v tom případě nás prosím předem informujte. 
  3. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s vyplněnou Vratkou viz. spodní část  daňového dokladu.
  4. O přijetí o odeslání zboží výměnou vás budeme informovat. 
  5. Obvykle následující pracovní den od doručení nebo dle dohody  Vám bude zasláno zboží výměnou ( poštovné k vám hradíme my).
     

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14 DNŮ OD PŘEVZETÍ ZÁSILKY)


Nevyhovujeme Vám střih, materiál atp. a chcete zboží vrátit? 

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Právo odstoupit od smlouvy má kupující podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval viz. níže.
Pro vrácení 100% kupní ceny za zboží jen nutné vrátit zboží na vlastní náklady, úplné, nepoškozené, nepoužité (jen vyzkoušené), čisté, pokud možno včetně originálního obalu a vč. visaček, spolu s fakturou ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně potřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude kupní cena spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží (snížení kupní ceny se může v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny zboží). Nad to mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Kupujícímu bude do 14 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy ( obdržení zboží), předem dohodnutým způsobem, vrácena celá částka za zboží (případně snížena o vzniklé opotřebení) + náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží viz. §1832 odst. 2. OZ. 

Jak postupovat?

  1. Informujte nás předem o zaslání zboží na náš e-mail:  pradlo@sugarcandy.cz
  2. Zboží zašlete jako cenný dopis nebo balík dle hodnoty zboží (ne na dobírku) na naši adresu spolu s vyplněnou Vratkou.
  3. O obdržení zásilky vás budeme informovat e-mailem. 
  4. Do 14 dnů od převzetí zboží bude vrácena celá částka za zboží (případně snížena o vzniklé opotřebení) + náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží na účet uvedený na formuláři „Vratka“.
  5. Zboží můžete také vrátit přes pobočku Zásilkovny.cz, služba je zpoplatněna částkou 35,-Kč. 

 

VRÁCENÍ/VÝMĚNA ZBOŽÍ ( PO UPLYNUTÍ ZÁKONNÉ LHŮTY 14DNŮ)


Vrácení/výměnu zboží po uplynutí zákonné lhůty řešíme individuálně. Všeobecně platí, že zboží je možné jen vyměnit a to ve stavu: nenošené, bez vad, v původním obalu vč. visaček. 

 
REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem ( Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním
     

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás před odesláním zboží o reklamaci e-mailem nebo písemně.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu, k vrácení zboží je možné využít pobočku Zásilkovny ( v případě zájmu nás informujte ).
  3. Do zásilky vložte odtrženou spodní část faktury, uveďte důvod reklamace a číslo účtu pro vrácení částky.
  4. Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
  5. O obdržení reklamovaného zboží vás budeme informovat e-mailem. 
  6. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. 

 


OSTATNÍ DOTAZY
 

Mohu zboží odeslat zpět jinak než Českou poštou?

Zboží na výměnu můžete bezplatně zaslat  přes jakoukoliv pobočku Zásilkovna.cz. V případě zájmu nás prosím předem informujte. 

V případě vrácení je možné zboží zaslat přes jakoukoliv pobočku Zásilkovna.cz, služba je zpoplatněna částkou 35,- vč. DPH, ze Slovenska 60,-vč. DPH. V případě zájmu nás informujte na e-mail: pradlo@sugarcandy.cz . Seznam poboček Zásilkovna.cz .

 

Jaká částka za poštovné/přepravné mi bude vrácena při vrácení zboží?

Při vrácení zboží Vám bude vrácena částka odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží tj.: 40,-.


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ...

 

 

Tento web používá soubory cookie pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace.